مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 00:402021-01-18سياسي

پلوسی آخرین انتصاب ترامپ را «مشکوک» دانست


رییس مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به سرپرست وزارت دفاع، خواستار توقف انتصاب مشاور عمومی آژانس امنیت ملی آن هم در ساعات پایانی دولت ترامپ، شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، نانسی پلوسی در نامه ای به کریستوفر میلر، تلاش برای انتصاب یک فرد وفادار به دونالد ترامپ، اما از نظر او فاقد صلاحیت را به عنوان مشاور عمومی آژانس امنیت ملی فقط 72 ساعت قبل از شروع دولت جدید، روندی بسیار نامناسب و مشکوک دانست که باید جلوی آن گرفته شود.

در این نامه، مایکل الیس فارغ التحصیل نسبتا اخیر از دانشکده حقوق با سوابق محدود، نام برده شده است که به دلیل دخالت کاخ سفید، از میان نامزد های بسیار واجد شرایط تر انتخاب شده است.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرده است: علاوه بر این، گفته می شود الیس درگیر فعالیت های بسیار سوال برانگیز بوده که مردود هستند از جمله ماجرای نیمه شب سال 2017 برای شست وشوی اطلاعاتی از طریق دوین نونس نماینده مجلس و تلاش برای محافظت از اطلاعات مربوط به تماس رییس جمهوری ترامپ در ژوییه 2019 با رییس جمهور اوکراین.

پلوسی ادامه داد: مشاور عمومی آژانس امنیت ملی که شامل نظارت بر بسیاری از نمایندگی های جامعه اطلاعاتی و تعامل با آژانس های اطلاعاتی است، یک موقعیت شغلی بسیار حساس است که بر اساس شایستگی و فارغ از تاثیر سیاسی، انتخاب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی آخرین انتصاب ترامپ را «مشکوک» دانست

پلوسی آخرین انتصاب ترامپ را «مشکوک» دانست