مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 22:052021-01-18ورزشي

جام ملت های فوتبال آسیا و دغدغه زنانی بدون رنکینگ!


در حالی نام تیم ملی فوتبال زنان ایران در لیست تیم های حاضر در جام ملت های آسیا 2022 به چشم می خورد که به تازگی از رنکینگ فیفا خارج شده و برای حضور در این رقابت ها با چالش های زیادی روبرو است.

- در حالی نام تیم ملی فوتبال زنان ایران در لیست تیم های حاضر در جام ملت های آسیا 2022 به چشم می خورد که به تازگی از رنکینگ فیفا خارج شده و برای حضور در این رقابت ها با چالش های زیادی روبرو است.

به گزاش ایسنا، به تازگی خبری در مورد حضور تیم ملی فوتبال زنان ایران در جام ملت های آسیا 2022 در خروجی فدراسیون فوتبال قرار گرفته است و در آن ذکرشده که دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه به دبیران کل فدراسیون ها از اعلام آمادگی تیمهای شرکت کننده در مسابقات جام ملت های فوتبال زنان آسیا 2022 به میزبانی هند خبر داده است که نام ایران هم در بین این 32 تیم وجود دارد.

بررسی کلی وضعیت تیم ملی فوتبال زنان ایران می تواند تصویر درستی از شرایط موجود این تیم و کار سخت ایران در زمان باقی مانده برای حضور در جام ملت ها ارائه بدهد؛ تصویری که دربردارنده حقایقی تلخ مثل خروج تیم ملی زنان ایران از رنکینگ فیفا است.

فوتبال زنان ایران بدون جایگاه مهمترین موضوعی که در هفته های اخیر برای فوتبال زنان ایران به وجود آمده است، خبر ناراحت کننده خروج از رنکینگ فیفا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام ملت های فوتبال آسیا و دغدغه زنانی بدون رنکینگ!

جام ملت های فوتبال آسیا و دغدغه زنانی بدون رنکینگ!