مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 22:002021-01-18اقتصادي

تکنولوژی 20 سایتِ همراه اول در شهرستان قروه ارتقا یافت


تعداد 20 سایت شهری، روستایی و جاده ایی در شهرستان قروه به تکنولوژی های 3G و 4G ارتقا یافتند.

-  آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در سنندج با تشریح اقدامات صورت گرفته در قالب طرح توسعه فاز هشت شبکه ارتباطی همراه اول با هدف توسعه حداکثری خدمات قابل ارائه در حوزه ارتباطات سیار اظهار کرد: در همین راستا تعداد 20 سایت شهری، روستایی و جاده ایی در شهرستان قروه به تکنولوژی های 3G و 4G ارتقا یافتند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه تدوین شده و نیازسنجی مشتریان در نقاط مختلف این شهرستان تجهیزات فنی تکنولوژی های نسل سوم و چهارم همراه اول بر روی 20 سایت طبق زمان بندی و در موعد مقرر نصب و به بهره برداری رسید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 54 سایت BTS در شهرستان قروه نصب و راه اندازی شده است، گفت: مشتریان شهرستان قروه از تکنولوژی های 2G ،3G و 4G استفاده می نمایند.

حکمت با اعلام سرمایه گذاری های صورت گرفته برای انجام پروژه های فنی در حوزه شبکه ارتباطات سیار به منظور بهره مندی مشتریان در شهرستان قروه یادآورشد: هم اکنون تعداد 100 روستا تحت پوشش خدمات و سرویس های تلفن همراه اول هستند.

وی نیاز روز افزون مردم به شبکه های مخابراتی در عصر ارتباطات و تکنولوژی را خاطر نشان ساخت و افزود: بر اساس نیازهای مردم به وسایل ارتباط جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنولوژی 20 سایتِ همراه اول در شهرستان قروه ارتقا یافت

تکنولوژی 20 سایتِ همراه اول در شهرستان قروه ارتقا یافت