مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 21:002021-01-18سياسي

اجرای 70 میلیارد ریال، اجرای نیت در موقوفات زنجان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: امسال 70 میلیارد ریال اجرای نیت در موقوات استان زنجان انجام شد.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای امینانه وقف خیرین، اجرای نیت واقف، امانتداری موقوفات، جلوگیری از طمع ورزی به موقوفات و ترویج وقف با نیت های به روز از اولویت های اوقاف است.

وی با اشاره به وجود 800 نیت در موقوفات استان زنجان گفت: نیات وقف های مختلف متفاوت است و اوقاف نیز بر همین اساس عمل می کند، چرا که اجرای امینانه نیات وافقین خیراندیش  مهمترین وظیفه سازمان اوقاف و امور خیریه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تعداد موقوفات استان را بیش از 2 هزار و 800 مورد اعلام کرد و گفت: از آغاز سال تاکنون 70 میلیارد ریال اجرای نیت در استان اتفاق افتاده است.

کرمی افزود: در زمان کنونی موضوعات متعددی برای این فرهنگ وجود دارد که وقف در امور فرهنگی، پزشکی، علمی، آموزشی، محیط زیست و ترویج دین از جمله آنان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اضافه کرد: به فرموده پیامبر اکرم(ص)، آنچه پس از مرگ باقی می ماند، صدقه جاریه، اولا و عمل صالح است که سودش به دیگران برسد.

وی با اشاره به اینکه وقف رفع کننده کمبودها و نقایص در جامعه است، گفت: واقف دردهای جامعه را درد خود می داند و برای رفع درد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 70 میلیارد ریال، اجرای نیت در موقوفات زنجان

اجرای 70 میلیارد ریال، اجرای نیت در موقوفات زنجان