مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 20:552021-01-18اقتصادي

سهم سرمایه گذاران خارجی رمزارز از برق غیریارانه ای چقدر است؟


مدیرکل دفتر امور طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اظهار کرد: براساس اطلاعات سامانه، تعداد سرمایه گذاران غیرایرانی در این زمینه در مقابل متقاضیان ایرانی ناچیز است، - مدیرکل دفتر امور طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اظهار کرد: براساس اطلاعات سامانه، تعداد سرمایه گذاران غیرایرانی در این زمینه در مقابل متقاضیان ایرانی ناچیز است، اما بر اساس اعلام وزارت نیرو، حدود 45 درصد قراردادهای برق غیریارانه ای، معادل 140 مگاوات در زمینه استخراج رمزارز، مربوط به سرمایه گذاران خارجی است.

علی رضا هادی در گفت وگو با ایسنا، درباره تعداد صدور جواز استخراج بیت کوین در کشور، گفت: صدور جواز تأسیس استخراج رمزارز از تاریخ 28 آبان ماه سال گذشته در سامانه بهین یاب آغار شده و تاکنون 1380 فقره جوازتأسیس صادر شده است تا متقاضیان بتوانند زیرساخت های موردنیاز مانند زمین، ساختمان، برق و .

را فراهم کرده و تجهیزات لازم را خریداری کنند و پس از آن با دریافت پروانه بهره برداری، امکان آغاز فعالیت مجاز داشته باشند.

در حال حاضر هیچ یک از متقاضیان پروانه بهره برداری دریافت نکرده اند.

وی همچنین درباره کشورهایی که در زمینه استخراج بیت کوین در ایران فعالیت می کنند، اظهار کرد: صرفاً دارندگان شناسه ملی (اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی) امکان دریافت مجوز در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم سرمایه گذاران خارجی رمزارز از برق غیریارانه ای چقدر است؟

سهم سرمایه گذاران خارجی رمزارز از برق غیریارانه ای چقدر است؟