مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 20:302021-01-18اقتصادي

از گران شدن نان و 23 کالای اساسی تا رفع نگرانی کمبود مرغ و روغن و تخم مرغ


در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری گران شدن نان و 23 قلم کالا از جمله لاستیک خودرو، تامین نیاز تخم مرغ به قیمت مصوب 16 هزار 900 و جلوگیری از گران فروشی آ ن و تامین میوه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد امشب جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

در این جلسه میزان درخواست تامین میوه شب عید تعیین وضعیت شکر، آرد و نان، روغن خوراکی و  مرغ و تخم مرغ و لاستیک خودرو  مورد بررسی قرار گرفت.

550 تن میوه برای شب عید در چهارمحال و بختیاری خریداری می شود الله کرم نصیری در این جلسه با نظرخواهی از حاضرین در جلسه در خصوص تامین میوه شب عید استان گفت: 550 تن میوه شامل 350 تن پرتغال و 200 تن سیب برای شب عید استان در نظر گرفته شده است.

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیران مسؤول باید تلاش کنند که برای تامین 200 تن سیب شب عید از تولیدات خود استان استفاده شود تا هزینه های حمل و نقل کاهش یابد.

سجاد رستمی نیز در ادامه اظهار داشت: با توجه به جلسات قبلی کل مجموع نیاز میوه استان برای شب عید یک هزار و 100 تن ارزیابی شده بود که با توجه به افزایش دو برابری قیمت میوه و قرارگیری در شرایط شیوع ویروس کرونا که باعث کاهش چشمگیر میهمانی ها و مراسمات می شود میزان نیاز میوه استان به نصف کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گران شدن نان و 23 کالای اساسی تا رفع نگرانی کمبود مرغ و روغن و تخم مرغ

از گران شدن نان و 23 کالای اساسی تا رفع نگرانی کمبود مرغ و روغن و تخم مرغ