مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 20:252021-01-18ورزشي

استان اصفهان قطب تنیس کشور است/ پیشنهاد برگزاری دو مسابقه فیوچرز در پایان سال


استان اصفهان قطب تنیس کشور است و از رییس هیات تنیس استان اصفهان می خواهم که در پایان سال حداقل دو مسابقه فیوچرز برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مجمع سالیانه هیات تنیس استان اصفهان با حضور سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران و دیگر اعضاء به میزبانی هتل کوثر اصفهان برگزار شد.

داود عزیزی در این نشست اظهار داشت: اگر در هیات ها تشکیل شورای راهبردی را شاهد باشیم نتایج خوبی را در بر خواهد داشت و همه باید با همفکری و هم افزایی در راستای توسعه رشته تنیس کوشا باشند و صحبت های مخالف و موافق شنیده شود و برای توسعه این رشته به کار برد، مجامع استانی باید تقویت شوند و نباید نگاه سمبلیک به آنها داشته باشیم.

رییس فدراسیون تنیس با بیان اینکه استان اصفهان دارای صنایع قدرتمندی است، بیان داشت: با وجود صنایع قدرتمندی همچون مجتمع فولاد مبارکه و شرکت ذوب آهن، استان اصفهان به راحتی می تواند میزبانی مسابقات فیوچرز را داشته باشد، در این بین اعضای مجمع هیات تنیس استان اصفهان و هیأت رییسه آن می توانند با ارتباط با مسؤولین این مجموعه ها در راستای میزبانی مسابقات فیوچرز کوشا باشند، همچنین استان اصفهان نمایندگان مجلس خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اصفهان قطب تنیس کشور است/ پیشنهاد برگزاری دو مسابقه فیوچرز در پایان سال

استان اصفهان قطب تنیس کشور است/ پیشنهاد برگزاری دو مسابقه فیوچرز در پایان سال