مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 19:552021-01-18سياسي

افتخارآفرینی چهره های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کسب 8 مقام برتر کشوری


معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از درخشش تیم قرآنی این دانشگاه در مرحله کشوری بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت هدهد وزارت بهداشت و کسب 8 مقام برتر خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از درخشش تیم قرآنی این دانشگاه در مرحله کشوری بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت هدهد وزارت بهداشت و کسب 8 مقام برتر خبر داد.

دکتر سید ابوالقاسم هادی نیا با عرض تسلیت ایام سوگواری فاطمیه و شهادت جانسوز حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها در این خصوص افزود: طی مراحل مختلف فرایند برگزاری بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان هدهد وزارت بهداشت یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تیم قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج موفق به کسب 8 مقام برتر کشوری شد.

وی تصریح کرد: در مرحله مقدماتی بیش از 700 نفر از جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این رویداد عظیم قرآنی مشارکت داشتند که این موضوع با توجه به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا نشان از اهمیت برنامه های قرآنی در بین دانشگاهیان دارد.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از این تعداد قریب به 60 نفر از شرکت کنندگان به مرحله فینال راه یافته بودند و در نهایت دکتر محمد ذوالعدل مقام دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی چهره های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کسب 8 مقام برتر کشوری

افتخارآفرینی چهره های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کسب 8 مقام برتر کشوری