مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 18:452021-01-18پزشكي

تماشاچیان ایرانی چه زمانی به ورزشگاه می آیند؟


سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در رابطه با برنامه حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه های کشور توضیح داد.

- سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در رابطه با برنامه حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه های کشور توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهیل مهدی با اشاره به اینکه خوشبختانه وضعیت شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا بر اساس نظر کارشناسان پزشکی بهبود یافته است، بیان کرد: همانطور که در فصل گذشته به واسطه شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ تعطیل شد، در صورتی که شیوع ویروس در کشور عقب نشینی کند، به سمتی پیش خواهیم رفت که شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مسائل بسیار مهم، حضور تماشاگران در بازی های ملی است و باید به آسیا ثابت کنیم علی رغم میزبانی بسیار خوب، فضای بی رحمانه ای برای رقیبان خود در ورزشگاه داریم و هواداران ایرانی سراپا حمایت و تشویق از تیم ملی روی سکوها هستند و باید از جامعه هواداری خود که بسیاری از کشورها در حسرت آن به سر می برند استفاده کنیم.

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با اشاره به برنامه های سازمان لیگ به منظور حضور تماشاگران در ورزشگاه ها، اعلام کرد: برنامه هایی را برای نیم فصل دوم داریم اما در درجه اول باید پیشنهادات را در این رابطه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشاچیان ایرانی چه زمانی به ورزشگاه می آیند؟

تماشاچیان ایرانی چه زمانی به ورزشگاه می آیند؟