مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 18:302021-01-18اقتصادي

درج قیمت خودرو های بازار در سایت های آنلاین


بعد از گذشت 8 ماه، بلاخره هفته گذشته ممنوعیت ثبت قیمت خودرو در سایت های خرید و فروش اینترنتی برداشته شد و حالا مالکان وسایل نقلیه می توانند آگهی های خود را همراه با قیمت ثبت کرده و یا سایت های مختلف خبری می توانند بدون مشکل اقدام به انتشار قیمت خودرو در سایت های خود کنند.

بعد از افزایش قیمت شدید خودرو در ابتدای سال جاری که به دنبال برداشته شدن محدودیت های کرونایی شدت گرفت، سازمان ها و نهادهای مختلف به موضوع خودرو و قیمت گذاری های عجیب آن ورود پیدا کرده و با ارائه طرح های مختلف سعی داشتند تا علاوه بر مهار قیمت ها در بازار و ثبات آن در مرحله اول، روند آن را نزولی کرده و به قیمت کارخانه نزدیک کنند.

حاصل این جلسات در ابتدای سال جاری، برخورد شدید با متخلفان و اجرای طرح های فروش جدید برای عرضه محصولات شرکت های خودروسازی به مصرف کنندگان واقعی بود که با اعمال محدودیت های جدید و بی سابقه، سعی بر حذف دلالان و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی شد.

تصمیم دیگر برای مبارزه با احتکار خودرو و برخورد جدی با عاملان آن بود که جنبه روانی ناشی از آن توانست تا حدودی قیمت خودرو در بازار را کاهش دهد، اما افزایش قیمت دلار باعث شد تا قیمت خودرو حرکت معکوس به خود گرفته و با سرعت بیشتری روند افزایشی خود را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج قیمت خودرو های بازار در سایت های آنلاین

درج قیمت خودرو های بازار در سایت های آنلاین