مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 18:202021-01-18اقتصادي

امروز تولید بخاطر عملکرد بانک ها از بین رفته است


امروز تولید بخاطر عملکرد بانک ها از بین رفته است؛ این بانک ها با آن سودهای کذایی و جریمه های تاخیر آن چنانی، بلایی برای تولید محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکار و درآمد خودشان را از دست داده اند؛ افزون بر این بسیاری از مردم که شاغل هستند نیز درآمد محدودی دارند و با این درآمد محدود پاسخگوی هزینه های زندگی نیستند.

وی از بین رفتن تولید را یکی از مشکلات و چالش های مهم کشور دانست که زمینه ساز گرانی های افسارگسیخته شده و بیان کرد: اگر تولید نباشد، اقتصاد در هم می شکند؛ امروز تولید بخاطر عملکرد بانک ها از بین رفته است؛ این بانک ها با آن سودهای کذایی و جریمه های تأخیر آن چنانی، بلایی برای تولید محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: همه دلسوزان نسبت به بانک ها و عملکردشان تذکر می دهند، اما تا به حال کسی نتوانسته جلوی آن ها را بگیرد و بانک ها نیز به رویه خود ادامه می دهند.

این مرجع تقلید عدم نظارت را دومین عامل زمینه ساز مشکلات و گرانی ها دانست و تاکید کرد: گاهی از اوقات می شنویم که کامیون های قاچاق از کانال های رسمی همچون گمرک جلوی چشم مسئولان وارد می شود؛ این چه نظارتی است؟ آیا نظارت این گونه است که کامیون های قاچاق بدون مانع وارد کشور شود؟ وی با بیان این که بی انصافی برخی کسبه سومین عامل تشدید گرانی ها و مشکلات معیشتی مردم است، افزود: برخی از کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز تولید بخاطر عملکرد بانک ها از بین رفته است

امروز تولید بخاطر عملکرد بانک ها از بین رفته است