مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 17:352021-01-18بين الملل

سوریه: مواضع ما در دفاع از آرمان فلسطین و مقابله با اسراییل ثابت و اصولی است


یک مقام وزارت خارجه سوریه ضمن تکذیب جدی اخبار مربوط به هر گونه دیدار میان مقامات این کشور با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مواضع دمشق در دفاع از آرمان فلسطین و آزاد سازی کامل سرزمین های اشغالی از چنگ اسراییل ثابت و اصولی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا ) اعلام کرد که این کشور اخبار دروغینی را که برخی رسانه های اجاره ای درباره دیدار مقامات سوریه و اسراییل منتشر می کنند به شدت تکذیب و تاکید می کند قدرت هایی که در پس این دروغ ها هستند همان کسانی هستند که مشتاقانه به دنبال عادی سازی روابط با رژیم اسراییل هستند.

یک مقام رسمی وزارت خارجه سوریه به خبرگزاری رسمی سوریه گفته است: جمهوری عربی سوریه اخبار نادرست برخی رسانه های اجاره ای درباره جلسات میان سوریه و اسراییل در هر کجا را به طور جدی تکذیب و تاکید می کند که انتشار چنین اخباری تلاشی شکست خورده از سوی تامین کنندگان مالی این روزنامه ها برای زیر سوال بردن مواضع اصولی و ثابت سوریه در قبال رژیم اشغالگر اسراییل است.

این منبع با تاکید بر آشکار بودن همیشگی سیاست سوریه گفت: دمشق تصمیم های خود را در راستای خدمت به منافع ملی و مسائل عادلانه امت عربی و در راس آن آرمان فلسطین و آزادسازی کامل جولان عربی، سوری اشغالی و سرزمین های اشغالی مطابق با قطعنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: مواضع ما در دفاع از آرمان فلسطین و مقابله با اسراییل ثابت و اصولی است

سوریه: مواضع ما در دفاع از آرمان فلسطین و مقابله با اسراییل ثابت و اصولی است