مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 17:302021-01-18بين الملل

اوضاع بر وفق سرکرده های داعش در زندانهای عراق است/ چرا از احکام اعدام خبری نیست؟


یک منبع امنیتی عراقی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که سرکرده های گروه تروریستی داعش در زندان های دولتی عراق روزگار خوشی را سپری می کنند.

- یک منبع امنیتی عراقی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که سرکرده های گروه تروریستی داعش در زندان های دولتی عراق روزگار خوشی را سپری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی عراقی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که سرکرده های گروه تروریستی داعش در زندان های دولتی عراق در راحتی مطلق زندگی می کنند و با وجود جنایت هایی که علیه نیروهای امنیتی و شهروندان انجام داده اند از تمامی خدمات بهره مند هستند.

این منبع گفت: سرکرده های گروهک های تروریستی و جنایتکار داعش که دست به کشتار علیه افراد منتسب به نیروهای امنیتی و شهروندان زده اند، در زندان های دولتی در رفاه و آسایش کامل هستند از جمله در اختیار داشتن اینترنت، موبایل و تمامی آنچه نیاز دارند.

منبعی امنیتی مذکور افزود: راز پشت پرده این اقدامات و کوچک شمردن خون فرزندان مردم عراق را نمی دانیم.

طرف های سیاسی متنفذ درون زندان های مرکزی آنچه سرکرده های بارز تروریستی نیاز داشته باشند را در اختیار آنان می گذارند بدون اینکه علت تعطیل شدن احکام اعدام علی رغم اعتراف به کشتار نیروهای امنیتی و مردم در مقابل قاضی دادگاه مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع بر وفق سرکرده های داعش در زندانهای عراق است/ چرا از احکام اعدام خبری نیست؟

اوضاع بر وفق سرکرده های داعش در زندانهای عراق است/ چرا از احکام اعدام خبری نیست؟