مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:502021-01-18سياسي

تحول آفرینی در آستان قدس با تدوین سند «سیاست های کلان»


تدوین «سیاست های کلان» که با بهره گیری از ، کارشناسان خبره و باتجربه درون و بیرون آستان قدس انجام شده، در راستای افزایش نظم سازمانی صورت گرفته است.

- مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: تدوین سیاست های کلان که با بهره گیری از ، کارشناسان خبره و باتجربه درون و بیرون آستان قدس انجام شده، در راستای افزایش نظم سازمانی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام احمد مروی در جلسه شورای معاونین آستان قدس رضوی که در تالار شهید سلیمانی حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تأکید بر جایگاه مهم نظم در نائل آمدن به اهداف سازمانی، به تدوین سند سیاست های کلان آستان قدس رضوی اشاره و ابراز کرد: امیرالمؤمنین علی (ع) در خطبه ای می فرمایند أُوصِیکُمَا بِتَقْوَی اللَّهِ وَ نَظْمِ أَمْرِکُمْ ، عبارت نَظمِ أَمرِکُم به تناسب کارها و فعالیت ها تعریف می شود، تدوین سیاست های کلان که با بهره گیری از اساتید، کارشناسان خبره و باتجربه درون و بیرون آستان قدس رضوی انجام شده، مصداق این فرمایش حضرت علی (ع) بوده که در راستای افزایش نظم سازمانی صورت گرفته است.

وی سپس با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون ایجاد تحول به منظور بهبود هرچه بیشتر امور، ابراز امیدواری کرد که با اجرای دقیق و کامل سیاست های کلان آستان قدس رضوی، ضمن تحقق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول آفرینی در آستان قدس با تدوین سند «سیاست های کلان»

تحول آفرینی در آستان قدس با تدوین سند «سیاست های کلان»