مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:352021-01-18بين الملل

«ترامپ» روز چهارشنبه , بعد از ترک کاخ سفید چه خواهد کرد؟


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ پایگاه خبری wavy وابسته به شبکه تلویزیونی NBC آمریکا، در گزارشی با عنوان سه کاری که ممکن است ترامپ پس از ترک کاخ سفید در روز چهارشنبه انجام دهد نوشت: - پایگاه خبری wavy نوشت: ترامپ قرار نیست همچون روسای سلف خودش به گوشه ای خزیده و در انزوا روزگار سپری کند.

سه نظریه درباره آینده ترامپ مطرح است.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ؛ پایگاه خبری wavy وابسته به شبکه تلویزیونی NBC آمریکا، در گزارشی با عنوان سه کاری که ممکن است ترامپ پس از ترک کاخ سفید در روز چهارشنبه انجام دهد نوشت: فقط چند روز از دوره ریاست جمهوری ترامپ باقی مانده و جو بایدن مهیّای حضور در کاخ سفید است، با این وجود، امّا همگان متحیر هستند که دونالد ترامپ پس از خروج از کاخ سفید چه خواهد کرد؟ درپی اتفاقات خشونت بار و وحشیانه هفته های اخیر، فهم این موضوع که در آینده چه پیش خواهد آمد، دشوار است.

با این حال، همه می دانیم که ترامپ قرار نیست همچون روسای سلف خودش به گوشه ای خزیده و در انزوا روزگار سپری کند.

در اینجا سه نظریه درباره آینده ترامپ مطرح است: ادامه مبارزه با نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ظاهر ماجرا این است که با وجود نامیدن واقعه روز چهارشنبه در واشنگتن تحت عناوین شورش یا اجتماع اوباش، هنوز اشتیاق فراوانی در ترامپ و جنبش دزدی [آرا] را متو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ترامپ» روز چهارشنبه , بعد از ترک کاخ سفید چه خواهد کرد؟

«ترامپ» روز چهارشنبه , بعد از ترک کاخ سفید چه خواهد کرد؟