مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:302021-01-18سياسي

بزرگ ترین سرمایه ایران دانش و مغز جوانان کشور است


امروز بزرگترین سرمایه مغز و دانش جوانان است که برای کشور ارزش افزوده ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جلسه هیئت امنای مشترک پارک فناوری پردیس و پارک فناوری سلامت پردیس با تأکید بر ضرورت شناسایی و رفع موانع پیش روی پارک های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در کشور گفت: برخی از این موانع، موانع مادی نیست بلکه سو تفاهم هایی است که تبدیل به مسأله شده و لازم است با دستگاه های مسئول مذاکره و این مسائل حل و فصل شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به بازدید خود از کارخانه نوآوری های وی از شعبه های پارک فناوری پردیس اظهار داشت: این کارخانه مجموعه ای از جوانان خلاق و نوآور را دور هم جمع کرده و مشغول فعالیت های خلاقانه و جدید هستند.

جهانگیری اظهار داشت: مجموعه فعالیت های دانش بنیان و حضور جوانان خلاق در کارخانه فناوری های وی این پیام را به جامعه می دهد که اگر زمانی تصور می شد که ثروت اصلی ایران نفت، گاز، منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی است، امروز بزرگترین سرمایه مغز و دانش جوانان است که برای کشور ارزش افزوده ایجاد می کند.

معاون اول رییس جمهور افزود: به همین دلیل است که جهت گیری اصلی وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاونت علمی و فناوری ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین سرمایه ایران دانش و مغز جوانان کشور است

بزرگ ترین سرمایه ایران دانش و مغز جوانان کشور است