مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:302021-01-18بين الملل

مقاومت اسلامی؛ عامل شکست راهبردهای آمریکا در منطقه


کارشناس مسائل بین الملل، هزینه دولت سازی ها و لشکرکشی های آمریکا در منطقه را هفت تریلیون دلار معادل 70 سال درآمد نفتی ایران قبل از تحریم دانست و اضافه کرد: - ایسنا/گیلان کارشناس مسائل بین الملل، هزینه دولت سازی ها و لشکرکشی های آمریکا در منطقه را هفت تریلیون دلار معادل 70 سال درآمد نفتی ایران قبل از تحریم دانست و اضافه کرد: تجزیه نژادی و قومیتی کشورهای منطقه دومین راهبرد آمریکا در منطقه غرب آسیا بود که با شکست مواجه شد.

حسن عابدینی در وبینار تخصصی غزه، نماد مقاومت که به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و غرب گیلان و با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، با اشاره به ظهور جریان مقاومت اسلامی به دنبال پیروزی انقلاب در ایران، اظهار کرد: تفکر انقلاب اسلامی با کنار زدن اندیشه شرقی، مقابله با اندیشه غربی را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه اتحاد جماهیر شوروی به مدت 70 سال دین زدایی در کشورهای تحت سیطره خود را در دستور کار داشت، افزود: بلوک غرب نیز به سرکردگی آمریکا بیش از 300 سال دین را از عرصه زندگی اجتماعی مردم خارج و سکولاریسم و سپس امانیسم را جایگزین دین کرد.

این کارشناس مسائل بین الملل، با اشاره به تاسیس اسراییل در سال 1948، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به گونه ای حرکت کرد که در همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت اسلامی؛ عامل شکست راهبردهای آمریکا در منطقه

مقاومت اسلامی؛ عامل شکست راهبردهای آمریکا در منطقه