مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 15:152021-01-18اقتصادي

نگهداری 100 تن پسته در انبار بورس مه ولات


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات با اشاره به اینکه شهرستان مه ولات یکی از قطب های اصلی تولید پسته در ایران است، گفت: 100 تن پسته در انبار بورس زرین مه ولات نگهداری می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات با اشاره به اینکه شهرستان مه ولات یکی از قطب های اصلی تولید پسته در ایران است، گفت: 100 تن پسته در انبار بورس زرین مه ولات نگهداری می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات از انبار بورس پسته زرین مه ولات بازدید کرد وی در حاشیه این بازدید بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان مه ولات یکی از قطب های اصلی تولید پسته در ایران است، نیاز است تا پسته تولیدی شهرستان پس از استاندارد سازی وارد بازارهای صادراتی شود که بورس کالا در تحقق این امر بسیار حائز اهمیت است.

بنا بر گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات، هادی ساربان اظهار کرد: پس از عرضه پسته فندقی با انس 30 و 32، پسته بادامی سفید مه ولات با انس 28 و 30 نیز در بورس کالای پسته مه ولات عرضه شده است.

ساربان در ادامه از نگهداری 100 تن پسته در انبار بورس زرین مه ولات خبر داد و گفت: امید است عرضه پسته در بورس بتواند باعث حمایت از تولید، کوتاه شدن دست دلالان و تسهیل خرید و فروش این محصول ارزشمند شده و باعث رونق هر چه بیشتر اقتصاد منطقه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری 100 تن پسته در انبار بورس مه ولات

نگهداری 100 تن پسته در انبار بورس مه ولات