مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:102021-01-18دانش

اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 اول بهمن ماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مراسم افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 با سخنرانی مجتبی صدیقی، - آیین افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 اول بهمن ماه با حضور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مراسم افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 با سخنرانی مجتبی صدیقی، روسای دانشگاه های تهران و صنعتی شریف نیز سخنرانی برگزار خواهد شدبنابراین گزارش، مجید صفاری نیا، سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، منصوره السادات صادقی، رییس کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 و یعقوبی دبیر علمی این کنگره، از دیگر سخنرانان برنامه های روز نخست می باشند.

همچنین در ادامه آیین افتتاحیه، گویا ریس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، نظرات و یافته های علمی را در خصوص کووید 19 بیان می کند.

در این همایش دو روزه 6 نشست تخصصی، خدمات مشاوره و مددکاری دانشگاه ها در دوران کرونا، خدمات بهداشتی و پیشگیری از کرونا در دانشگاه ها، چالش های آموزش مجازی از منظر دانشجویان و اساتید در دوران کرونا، ابعاد روان شناختی خانواده دانشجو در دوران کرونا، ابعاد جامعه شناختی و فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 اول بهمن ماه برگزار می شود

اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 اول بهمن ماه برگزار می شود