مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:252021-01-18سياسي

پایش الکترونیکی مصوبات شوراهای شهر در سمنان


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: پایش الکترونیکی مصوبات با همکاری خوب فرمانداری ها و اعضای شورای اسلامی و هیأت تطبیق یکی از اقداماتی است که انجام شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، راضیه شهاب ظهر امروز در جلسه آموزشی شوراهای اسلامی شهر که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: 21 شهر استان سمنان دارای شورای اسلامی هستند که فرمانداری ها با این شوراهای اسلامی همکاری خوبی دارند.

وی افزود: استان سمنان دارای بیش از 702 هزار و 360 نفر جمعیت است که 80 درصد آن در 21 شهر زندگی می کنند.

 مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: تعداد اعضای شورای شهرها 11 نفر است که 40 درصد کارمند، 23 درصد بازنشسته و مابقی دارای شغل آزاد هستند و دو درصد اعضای شورای شهر استان زیر دیپلم، 10 درصد فوق دیپلم، 44 درصد کارشناسی و 34 درصد فوق لیسانس یک درصد تحصیلات حوزوی و مابقی دکتر دارند.

شهاب بابیان اینکه 9 نفر اعضای شورای شهرهای استان سمنان خانم و مابقی آقا هستند، ادامه داد: در سال 98 سه جلسه شورای حل اختلاف در حوزه شورای شهر استان برگزار و 14 پرونده در آن مطرح شد که 10 پرونده منجر به صدور رأی شده است و در سال 99 نیز یک جلسه حل اختلاف با طرح 88 مورد داشته ایم که شش مورد آن منجر به صدور رأی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش الکترونیکی مصوبات شوراهای شهر در سمنان

پایش الکترونیکی مصوبات شوراهای شهر در سمنان