مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:252021-01-18سياسي

قالیباف: طرح آمریکایی - صهیونیستی موسوم به معامله قرن، شکست خورده است


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح آمریکایی – صهیونیستی موسوم به معامله قرن، شکست خورده است، تأکید کرد: ملتهای بیدار و هوشیار با داشتن عقبه و فرهنگ غنیِ اسلامی نخواهند گذاشت صهیونیست ها بر منطقه مسلط شوند.

- رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح آمریکایی – صهیونیستی موسوم به معامله قرن، شکست خورده است، تأکید کرد: ملتهای بیدار و هوشیار با داشتن عقبه و فرهنگ غنیِ اسلامی نخواهند گذاشت صهیونیست ها بر منطقه مسلط شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نشست مجازی رؤسای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس کشورهای حامی فلسطین به صورت ویدیویی سخنرانی کرد.

متن این سخنرانی به شرح زیر است: السلام علکیم و رحمه ﷲ و برکاته؛ در ابتدا وظیفه خود می دانم از حضور برخی رهبران مقاومت فلسطین و رؤسای محترم کمیسیون های روابط خارجی و نمایندگان مجالس کشورهای دوست و برادر که با هدف تشریک مساعی و آگاهی بخشی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، دعوت مجلس شورای اسلامی ایران را پذیرفته و در این نشست مجازی مشارکت نموده اند، تشکر و قدردانی نمایم.

همکاران گرامی؛ دشمنان تلاش دارند از مسیر اعمال تحریم ها، اقدامات خودسرانه و یکجانبه، تهدید و تطمیع، وحدت امت اسلامی را هدف قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: طرح آمریکایی - صهیونیستی موسوم به معامله قرن، شکست خورده است

قالیباف: طرح آمریکایی - صهیونیستی موسوم به معامله قرن، شکست خورده است