مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:152021-01-18سياسي

اعضای شورای اسلامی استان سمنان از پاکدست ترین شوراهای کشورند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی استان سمنان جزو پاکدست ترین شوراهای کشور هستند، گفت: تنها یک جلسه شورای حل اختلاف در سال جاری با موضوع شورای اسلامی برگزار شده که نشان از عملکرد خوب شوراها دارد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی استان سمنان جزو پاکدست ترین شوراهای کشور هستند، گفت: تنها یک جلسه شورای حل اختلاف در سال جاری با موضوع شورای اسلامی برگزار شده که نشان از عملکرد خوب شوراها دارد.

منوچهر فخری در نشست آموزشی شورا های اسلامی شهر استان سمنان در محل سالن یادگار امام( ره) استانداری که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد ؛ ضمن بیان اینکه بحث اصلی مورد نیاز شوراهای شهر و روستاها بایدها و نبایدها است که به مدیریت شهری و روستایی کمک می کند، اظهار کرد: اگر شوراهای اسلامی کشور را مورد بررسی قرار دهیم خوشبختانه کوچکترین تخلفی را در حوزه استان سمنان در این زمینه شاهد نیستیم و اعضای شورای شهر و دهیاران ما در زمره پاک ترین افراد هستند.

وی با بیان اینکه این امر نشان می دهد که مردم ما کارشناسان خوب و مجربی را انتخاب کرده اند و نظارت فرمانداری ها نیز خوب بوده است، اضافه کرد: دفتر شهری و معاونت عمرانی عملکرد خوبی در حوزه شورای اسلامی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای اسلامی استان سمنان از پاکدست ترین شوراهای کشورند

اعضای شورای اسلامی استان سمنان از پاکدست ترین شوراهای کشورند