مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:152021-01-18سياسي

دام؛ مزیت دار اشتغال پایدار در مناطق محروم زنجان


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رسته دام یکی از رسته های اصلی در کنار سایر رسته های مزیت دار اشتغال پایدار در مناطق محروم شهرستان زنجان است.

- ایسنا/زنجان مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رسته دام یکی از رسته های اصلی در کنار سایر رسته های مزیت دار اشتغال پایدار در مناطق محروم شهرستان زنجان است.

فرشاد پیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه رسته دام یکی از رسته های اصلی در کنار سایر رسته های مزیت دار اشتغال پایدار در روستاهای استان است، اظهار کرد: در این راستا برگزاری دوره آموزشی تخصصی دام برای 300 نفر - ساعت تشکیل شده است.

وی با یادآوری اینکه یکی از وظایف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان، ایجاد اشتغال پایدار برای روستاییان و مناطق محروم است؛ چراکه در صورت بی توجهی به این امر زمینه مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها فراهم می شود، تصریح کرد: با کمک بسیجیان متخصص در امور دام و دامپزشکی، انگل تراپی دام های سبک در 3490 راس دام در روستاهای هدف انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه مناطق محروم از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اقدامات خوب و تاثیرگذاری را انتظار دارند و بنابراین در صدد هستیم با تلاش مضاعف بهترین خدمات را به مناطق محروم ارائه ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام؛ مزیت دار اشتغال پایدار در مناطق محروم زنجان

دام؛ مزیت دار اشتغال پایدار در مناطق محروم زنجان