مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:002021-01-18اقتصادي

کشف و جمع آوری 676 ماینر در زنجان


معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: 676 دستگاه ماینر استخراج کننده رمزارز در استان زنجان کشف و جمع آوری شد.

- ایسنا/زنجان معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: 676 دستگاه ماینر استخراج کننده رمزارز در استان زنجان کشف و جمع آوری شد.

عبدالله نثار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای پایش و مدیریت مصرف برق زمستان که به دنبال کمبود سوخت گاز نیروگاه های حرارتی کشور رخ داد، سومین مانور سراسری شرکت های توزیع برق کشور با محوریت جمع آوری رمزارزها، ساماندهی انشعابات و تعدیل روشنایی معابر همزمان در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اجرا شد.

وی افزود: در قالب این مانور که با هدف مدیریت مصرف انرژی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه های توزیع در سه محور برنامه ریزی شده بود، 40 اکیپ عملیاتی مشتمل بر 120 تن از پرسنل حوزه معاونت خدمات مشترکان و بهره برداری این شرکت توانستند تعداد 16 واحد استخراج کننده رمزارز که شامل منازل مسکونی، واحدهای صنعتی و کشاورزی بود، کشف و تعداد 404 دستگاه ماینر ضبط و جمع آوری شد و این در حالی است که از ابتدای سال تاکنون فعالیت 18 واحد استخراج کننده رمزارز و 272 دستگاه ماینر متوقف شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و جمع آوری 676 ماینر در زنجان

کشف و جمع آوری 676 ماینر در زنجان