مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:402021-01-18اقتصادي

حذف درصد تخفیف از قفسه فروشگاه های زنجیره ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیرخسرو فخریان رییس هیئت مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران درباره اتهامات جدیدی که به فروشگاه های زنجیره ای در خصوص تبانی با تولید کننده برای درج قیمت بالاتر بر روی .

- رییس هیئت مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای از حذف درصد تخفیف از قفسه فروشگاه های زنجیره ای از امروز خبر داد و گفت: از این به بعد فقط قیمت روی کالا درج خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیرخسرو فخریان رییس هیئت مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران درباره اتهامات جدیدی که به فروشگاه های زنجیره ای در خصوص تبانی با تولید کننده برای درج قیمت بالاتر بر روی کالا و ارائه تخفیف به مشتریان که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده، گفت: کالاهایی که در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود در سطح شهر و تمام سوپرمارکت های دیگر نیز قابل خریداری است.

حداکثر 5 درصد کالاهایی که در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود به صورت انحصاری به این فروشگاه ها داده می شود.

بنابراین مردم می توانند قیمت روی کالا را با فاکتورهایی که فروشگاه های زنجیره ای به آنها می دهند و همچنین با سایر فروشگاه ها و سوپرمارکت ها مقایسه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف درصد تخفیف از قفسه فروشگاه های زنجیره ای

حذف درصد تخفیف از قفسه فروشگاه های زنجیره ای