مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:352021-01-18اقتصادي

حذف قیمت مصرف کننده از قفسه فروشگاه ها/انواع کالا در سال جاری بیش از 3 بار گران شد


رییس اتحایه کشوری فروشگاه های زنجیره ای گفت: از امروز قیمت مصرف کننده و درصد تخفیف کالا از قفسه فروشگاه های زنجیره ای حذف و فقط قیمت فروش کالا بر روی قفسه ها درج می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس امیرخسرو فخریان امروز در یک نشست خبری و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در  مورد تخفیف های غیرواقعی فروشگاه های زنجیره ای و درباره اتهاماتی که به فروشگاه های زنجیره ای در خصوص تبانی با تولید کنندگان برای درج قیمت بالاتر بر روی کالا درج می شود، گفت: کالاهایی که در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود در سطح شهر نیز از طریق سوپرمارکت ها عرضه می شود ضمن اینکه در فروشگاه های زنجیره ای معمولا برندهای خوب عرضه می شود زیرا در غیراینصورت مردم از فروشگاه های زنجیره ای خرید نمی کنند.

  رییس اتحایه کشوری فروشگاه های زنجیره ای با بیان اینکه قیمت مصرف کننده  توسط تولید کنندگان روی کالا درج می شود افزود: لذا یک کالا تولیدی با یک قیمت واحد  مصرف کننده در سراسر کشور عرضه می شود.

  وی افزود: حدود 10 الی 15 درصد کالاها از طریق فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود و 85 الی 90 درصد کالاها نیز خارج از سیستم فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

  فخریان در مورد نظام قیمت گذاری کالا بیان داشت: تولید کنندگان دارای انجمن هستند لذا در هنگام تغییر قیمت کالا، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قیمت مصرف کننده از قفسه فروشگاه ها/انواع کالا در سال جاری بیش از 3 بار گران شد

حذف قیمت مصرف کننده از قفسه فروشگاه ها/انواع کالا در سال جاری بیش از 3 بار گران شد