مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:302021-01-18بين الملل

ترامپ دو میلیارد دلار برای کتابخانه و موزه ریاست جمهوری اش می خواهد


روزنامه واشنگتن پست آمریکا گزارش کرد، دونالد ترامپ به دوستانش گفته خواستار جمع آوری دو میلیارد دلار پول برای کتابخانه و موزه ریاست جمهوری خود در فلوریدا است و یکی از نزدیکترین دستیاران خود را مسئول این تلاش قرار داده است.

- روزنامه واشنگتن پست آمریکا گزارش کرد، دونالد ترامپ به دوستانش گفته خواستار جمع آوری دو میلیارد دلار پول برای کتابخانه و موزه ریاست جمهوری خود در فلوریدا است و یکی از نزدیکترین دستیاران خود را مسئول این تلاش قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واشنگتن پست گزارش کرد، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به یکی از مسئولان سابق جذب درآمد خود این درخواست تعجب برانگیز کسب پولی چهار برابر بیشتر از میزان 500 میلیون دلار کسب شده از سوی باراک اوباما، رییس جمهور سابق، در ضمن تدارکش برای نقل مکان به مارالاگو مطرح ساخته است.

دن اسکاوینو، مسئول پرسابقه امور رسانه های اجتماعی ترامپ که اکنون به دنبال ممنوع شدن حضور ترامپ در تقریبا همه این رسانه ها، بدون نقش شده، قرار است مسئول این تلاش باشد.

گزارش شده که ترامپ در حال برنامه ریزی برای استفاده از اهداکنندگان مبالغ خرد است که از کمپین دوم انتخابات ریاست جمهوری او حمایت کردند و صدها میلیون دلار به تلاش شکست خورده او برای لغو پیروزی جو بایدن در انتخابات کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ دو میلیارد دلار برای کتابخانه و موزه ریاست جمهوری اش می خواهد

ترامپ دو میلیارد دلار برای کتابخانه و موزه ریاست جمهوری اش می خواهد