مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:152021-01-18سياسي

تذکر نماینده مردم اصفهان به وزیر ارتباطات/ نمایش لوکیشن امدادخواهان عملی نشد


مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس به وزیر ارتباطات در خصوص لزوم نمایش مکان امدادجو در سامانه اورژانس 115 و سایر دستگاه های امدادرسان تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین با بیان اینکه بارها اتفاق افتاده که امدادخواهی با 115 تماس گرفته و درخواست امدادرسانی سریع داشته اما توانایی ارائه آدرس محلی که در آن حضور دارد را نداشته است، اظهار داشت: همین امر باعث شده که اتاق فرمان و واحدهای امدادی برای یافتن آدرس بیمار با مشکلات زیادی مواجه شوند و حتی گاهی امدادرسانی به موقع انجام نشود.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان افزود: در یک مورد نیز ساعت یک و نیم بامداد 14 فروردین سال 98 بود که کودکی 6 ساله به نام تبسم با فوریت های پزشکی تماس گرفت و اعلام کرد که مادرش بیهوش است و نیاز به کمک دارد؛ اما این کودک به دلیل کم سن بودن توانایی ارائه آدرس منزل خود را نداشت و تنها به جزییاتی از محل سکونت خود اشاره کرد.

وی گفت: در این تماس کارشناس وظیفه شناس اتاق فرمان توانست با صبر و حوصله و با زبانی کودکانه با دختر بچه ارتباط برقرار کند و اطلاعاتی جزیی از محدوده محل سکونت آن ها به دست بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نماینده مردم اصفهان به وزیر ارتباطات/ نمایش لوکیشن امدادخواهان عملی نشد

تذکر نماینده مردم اصفهان به وزیر ارتباطات/ نمایش لوکیشن امدادخواهان عملی نشد