مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:152021-01-18پزشكي

تولد نوزاد عجول مریوانی در آمبولانس اورژانس


مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام یک مورد زایمان موفق با تلاش تکنسین های اورژانس در آمبولانس پایگاه جاده ای چناره در شهرستان مریوان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام یک مورد زایمان موفق با تلاش تکنسین های اورژانس در آمبولانس پایگاه جاده ای چناره در شهرستان مریوان خبر داد.

رضا پیرا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته پس از تماس تلفنی با مرکز پیام استان و گزارشی مبنی بر شروع دردهای زایمانی مادر باردار 37 ساله در روستای برده سفید، یک دستگاه آمبولانس از پایگاه جاده ای چناره به محل اعزام شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از انتقال خانم باردار به داخل آمبولانس و با تلاش ماما، تکنسین فوریت های پزشکی و همچنین اقدامات اولیه درمانی پس از کنترل علائم حیاتی، به علت فرا رسیدن زمان زایمان، طی یک زایمان موفق، نوزاد دختر در داخل آمبولانس به دنیا آمد.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات حمایتی لازم، مادر و نوزاد با حال عمومی مساعد جهت اقدامات تخصصی و مراقبت های بعدی به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد نوزاد عجول مریوانی در آمبولانس اورژانس

تولد نوزاد عجول مریوانی در آمبولانس اورژانس