مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:152021-01-18ورزشي

وضعیت کشتی خراسان شمالی تعریفی ندارد


حمید الهیان، قهرمان کشتی جهان گفت: مدیرکل تربیت بدنی خراسان شمالی هیچگونه تلاشی در خصوص بازگشایی سالن های کشتی استان نداشته است.

- حمید الهیان، قهرمان کشتی جهان در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره بر اینکه کشتی استان وضعیت خوبی ندارد اظهارکرد: تعطیلی سالن های کشتی در استان موجب شده تا ورزش کشتی شرایط خوبی نداشته باشد.

وی با گلایه بر اینکه مدیرکل تربیت بدنی استان هیچگونه تلاشی در خصوص بازگشایی سالن های کشتی استان نداشته، افزود: مدیرکل تربیت بدنی استان در این زمینه کاری انجام نداده همین امر موجب گردیده تا بیشتر کشتی گیران استان این حرفه را کنار گذاشته و تغییر رشته ورزشی دهند.

الهیان با اشاره به اینکه کشتی را کنار نگذاشته است، ادامه داد: باتوجه به تعطیلی سالن های ورزشی و مشکلاتی که در ورزش استان وجود دارد تصمیم گرفتم دیگر برای استان کشتی نگیرم و هم اکنون نیز ورزش UFC را دنبال می کنم زیرا روحیات جنگندگی و مبارزه گری را دوست دارم .

قهرمان کشتی جهان افزود: تنها هدف بنده در این رشته رسیدن به مسابقات UFC است تا بتوانم با قهرمانان جهان در این رشته مسابقه دهم.

  وی در خصوص برگزاری مسابقات UFC گفت: مسابقات از 29 دی ماه الی 5 بهمن سال جاری در تهران زیر نظر سازمان پهلوان برگزار می شود که در این مسابقات افراد برتر به کشور های مختلف اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کشتی خراسان شمالی تعریفی ندارد

وضعیت کشتی خراسان شمالی تعریفی ندارد