مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:152021-01-18سياسي

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی به سر می برند


نیروهای مسلح ایران با وجود علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی نیروهای مسلح ایران قادر به انجام کاری نیست، اما برای پاسخ به همه این تهدیدات کاملاً آماده است و نیروهای ما در اوج آمادگی به سر می برند.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ایران با وجود علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی نیروهای مسلح ایران قادر به انجام کاری نیست، اما برای پاسخ به همه این تهدیدات کاملاً آماده است و نیروهای ما در اوج آمادگی به سر می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران درباره تحرکات اخیر آمریکا در منطقه، گفت: پرواز دو فروند هواپیما بی 52 از امریکا به روی منطقه و بازگشت آنها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.

سرلشکر باقری افزود: طی یک ماه اخیر ناو هواپیمابر و ناو بالگرد بر آمریکا و همچنین زیرسطحی جورجیا از منطقه خلیج فارس خارج شده و در شعاع بیش از هزار کیلومتر از سواحل ایران قرار گرفته اند و مجموعه اقدامات دشمن که آن را نمایش قدرت نام گذشته اند نشان دهنده این است که نسبت به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دچار ترس و واهمه هستند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران با وجود علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی به سر می برند

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی به سر می برند