مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:102021-01-18سياسي

آغاز رزمایش اقتدار 99 نزاجا از فردا، در سواحل مکران


طبق توضیحات فرمانده نیروی زمینی ارتش، رزمایش اقتدار 99 نزاجا با حضور تیپ 55 هوابرد، تیپ 65 نیرو مخصوص و ویژه، تیپ 223 واکنش سریع با پشتیبانی ترابری و رزمی نیروی هوایی و هوانیروز ارتش در سواحل مکران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش اقتدار 99 این نیرو از فردا با حضور تیپ های هوابرد، نیروهای مخصوص و واکنش سریع در سواحل مکران آغاز می شود.

سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه با بیان اینکه این نیرو رزمایشی هدف محور و خاص را در سواحل مکران برگزار می کند، اظهارکرد: رزمایش اقتدار 99 نزاجا با حضور تیپ 55 هوابرد، تیپ 65 نیرو مخصوص و ویژه، تیپ 223 واکنش سریع با پشتیبانی ترابری و رزمی نیروی هوایی و هوانیروز ارتش در سواحل مکران برگزار می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه اهداف و ویژگی های این رزمایش منحصر به فرد است، افزود: پس از تغییرات عمده ای که در پی فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ساختار یگان های نزاجا ایجاد شد، این رزمایش به صورت تهاجمی و هدف محور برای نخستین بار در سطح نزاجا برگزار می شود.

حیدری خاطرنشان کرد: تمامی تاکتیک های به کار گرفته شده در این رزمایش ترکیبی، بومی و خلاقانه است که متناسب با ساختارهای جدید نیروی زمینی ارتش هویت پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش اقتدار 99 نزاجا از فردا، در سواحل مکران

آغاز رزمایش اقتدار 99 نزاجا از فردا، در سواحل مکران