مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:402021-01-18سياسي

بیشترین پرونده های دیوان عدالت اداری در آذر/امور کار و تامین اجتماعی و اداری در صدر


بررسی موضوعی پرونده های ورودی به دیوان عدالت اداری در آذر ماه امسال نشان می دهد بیشترین موضوعات مورد شکایت مردم درباره کار و تامین اجتماعی و امور اداری، - بررسی موضوعی پرونده های ورودی به دیوان عدالت اداری در آذر ماه امسال نشان می دهد بیشترین موضوعات مورد شکایت مردم درباره "کار و تامین اجتماعی" و "امور اداری، استخدامی و فرهنگی" و بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، از 13 هزار و 948 پرونده وارده به شعب بدوی دیوان عدالت اداری در آذرماه سال جاری، بالغ بر 45 درصد به امور کار و تامین اجتماعی و 33 درصد به امور اداری، استخدامی و فرهنگی اختصاص داشته است.

به این ترتیب امور کار و تامین اجتماعی با 6275 پرونده و امور اداری، استخدامی و فرهنگی با 4630 پرونده، بیشترین شکایات مردمی به شعب بدوی دیوان عدالت اداری را در آذرماه سال جاری به خود اختصاص دادند.

طی دوره مورد اشاره، 3043 پرونده نیز در زمینه امور اقتصادی، اراضی و شهرسازی در شعب بدوی دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

این بررسی نشان می دهد موضوعات مرتبط با کار و تامین اجتماعی و امور اداری و استخدامی از طرفی بیشترین دغدغه مردمی را به خود اختصاص داده و از طرف دیگر دستگاه های متولی این موضوعات نیازمند اصلاح رویه برای پیشگیری از شکل گیری شکایات مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین پرونده های دیوان عدالت اداری در آذر/امور کار و تامین اجتماعی و اداری در صدر

بیشترین پرونده های دیوان عدالت اداری در آذر/امور کار و تامین اجتماعی و اداری در صدر