مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:302021-01-18اقتصادي

فروردین: هنوز مردم استان فارس از تامین روغن عاجز هستند


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بورس گفت که برای وضعیت فعلی بورس باید هر چه سریعتر وزیر اقتصاد تدبیری بیندیشد.

- یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بورس گفت که برای وضعیت فعلی بورس باید هر چه سریعتر وزیر اقتصاد تدبیری بیندیشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی فروردین در جلسه علنی امروز دوشنبه در تذکری شفاهی به وزیر اقتصاد گفت: چرا به وضعیت بورس رسیدگی نمی کنید؟ هر چه سریعتر در این باره تدبیر انجام دهید.

وی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: وزارت صمت بازار را رها کرده آن هم در حالی که روز به روز قیمت ها افزایش پیدا می کند.

بعد از گذشت پنج ماه از بحران روغن هنوز مردم استان فارس از تامین روغن عاجز هستند و هر روز شاهد صف های طولانی آن هم در این شرایط کرونایی هستیم.

انگار اراده ای از طرف وزارت صمت برای حل این مشکل وجود ندارد.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت که وظیفه همه ما حمایت از بازنشستگان است.

فروردین در تذکری به وزیر کشاورزی گفت: سرمای چند شب گذشته باعث وارد کردن بیش از 80 درصد خسارت به باغات و مرکبات و نخلیات و دام های عشایری استان فارس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروردین: هنوز مردم استان فارس از تامین روغن عاجز هستند

فروردین: هنوز مردم استان فارس از تامین روغن عاجز هستند