مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:252021-01-18سياسي

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه حسنی در ارومیه


مسوول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه حجت الاسلام غلامرضا حسنی در شهرستان ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام آقایی در دومین جلسه شورای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطر مجاهد نستوه و نماد غیرت آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسنی همزمان با دوم بهمن ماه در مسجد اعظم ارومیه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نمادها و آرمان های آذربایجان غربی میراث گران بهایی هستند که نباید از ذهن و یاد جوانان و نسل های آینده به فراموشی سپرده شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش های زیادی می کنند تا جوانان و نسل جدید ما با آرمان ها و اهداف انقلاب الخصوص مسیر شهدا فاصله بگیرند در همین راستا بر ما وظیفه است که با کارهای ساده این تفکر باطل دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

آقایی یادآور شد: از اولین روز که انقلاب جمهوری اسلامی پیروز شد دشمنان  از همان لحظات اول برنامه های زیادی تدوین کردند که بر فرهنگ ایرانی اسلامی و خود مبناهای انقلاب ضررها و آسیب های گسترده ای بر نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه حسنی در ارومیه

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه حسنی در ارومیه