مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:252021-01-18سياسي

فلاحی: دستگاه قضا بورس را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند


عضو کیمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دستگاه قضا بازار اقتصاد و بورس ما را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان، در تذکر شفاهی اظهار داشت: دستگاه قضا بازار اقتصاد و بورس ما را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند، قماربازانی که جان و حیثیت و شرافت مردم را بر سر قمارهای سیاسی و اقتصادی خود باخته اند.

وی افزود: امروز از دستگاه قضا می خواهیم اعتماد مردم را بازگرداند، مطمئن باشند که مردم پشت شمشیر عدالت خواهانه این دستگاه خواهند ایستاد.

فلاحی ادامه داد: مرزهای مقاومتی که قاسم سلیمانی راهبری آن را برعهده داشت از سفره و معیشت و اقتصاد مردمی که در آلونک ها، کپرها و حلبی آبادها زندگی می کردند، آغاز می شد و تا فراسوی مرزهای مظلومیت مظلومان جهان گسترش می یافت؛ در گفتمان چترگونه قاسم سلیمانی نه تنها فرزندان ملتش فارغ از قومیت، جغرافیا، زبان و سلایق سیاسی قرار می گرفتند، بلکه تمام مظلومان و آزادگان جهان سکنی می گزیدند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در گفتمان قاسم سلیمانی مسئول، مسئول است؛ خودش را به مسلخ مصالح مردم می برد و نه اینکه مردم را به مسلخ مطامع خود ببرد، نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: دستگاه قضا بورس را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند

فلاحی: دستگاه قضا بورس را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند