مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:152021-01-18سياسي

عضویت بیش از 12 هزار نفر در تعاونی های روستایی گچساران


رییس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت گفت: بیش از12 هزارو 200نفر عضو این تعاونی ها هستند که بیش از یک هزار نفر عضو تعاونی های غیرفعال این شهرستان هستند.

- آیت الله محمدی مفرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در شهرستان های گچساران و باشت برای خرید محصولات کشاورزان نیاز به راه اندازی شرکت های  تعاونی  روستایی  دارد.

 وی با بیان اینکه برای راه اندازی 3 تعاونی روستایی نیاز به 30میلیارد ریال اعتبار است، گفت: در مناطقی از جمله لیشتر، خیرآباد در گچساران و در خان احمد باشت راه اندازی تعاونی مرکز خرید ضروری است.

رییس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت  با اشاره به اینکه در این شهرستان 28 تعاونی تولیدی، کشاورزی و روستایی وجود دارد ، عنوان کرد: هم اکنون  18درصد از تعاونی های تولید و روستایی این شهرستان غیرفعال هستند.

محمدی مفرد ابراز کرد: از مجموع 28  شرکت تعاونی، 14تعاونی کشاورزی، 6تعاونی تولیدی، پنج شرکت تعاون روستایی، یک تعاونی زنان و 2 تعاونی منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی ادامه داد:   از مجموع 28 شرکت تعاونی در این شهرستان ، تعاونی زنبورداران، مرغداران، باغداران و تعاونی بانوان از عمده ترین این تعاونی ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت بیش از 12 هزار نفر در تعاونی های روستایی گچساران

عضویت بیش از 12 هزار نفر در تعاونی های روستایی گچساران