مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:002021-01-18اقتصادي

ضریب پوشش 73 درصدی بیمه تأمین اجتماعی ساوه


ضریب پوشش این سازمان بیمه گر در این شهرستان با 73 درصد نسبت به شاخص کشوری بالاتر است.

- امیر آوانلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به این که 65 هزار و 500 نفر بیمه شده اصلی در این شهرستان از مزایای بیمه تأمین اجتماعی برخوردار هستند، اظهار کرد: هم اکنون 15 هزار و 550 نفر بازنشسته تحت پوشش این سازمان هستند.

وی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در آذرماه سال گذشته را یک هزار و 868 نفر دانست و افزود: این میزان در مقایسه با آذرماه امسال یک هزار و 481 نفر است که 387 نفر کاهش نشان می دهد.

سرپرست تأمین اجتماعی ساوه بیان کرد: چهار هزار و 749 کارگاه فعال در این شهرستان وجود دارد و بر اساس موافقت به عمل آمده، کارفرمایان کارگاه های تولیدی و خدماتی در صورتی که دانش آموختگان بیکار را جذب کنند مشمول 20 درصد معافیت سهم کارفرما می شوند.

آوانلو اظهار داشت: 14 هزار و 300 نفر شامل فعالان مشاغل آزاد، رانندگان، بافندگان، کارگران ساختمانی و بیمه شدگان اختیاری به صورت بیمه شدگان خاص در ساوه وجود دارند.

وی تصریح کرد: امسال با 750 مورد حادثه ناشی از کار در شش ماهه اول سال جاری دارای بیشترین میزان ضریب شیوع این حوادث را استان مرکزی داشته که دلیل عمده آن ها از سوی کارشناسان بی احتیاطی گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب پوشش 73 درصدی بیمه تأمین اجتماعی ساوه

ضریب پوشش 73 درصدی بیمه تأمین اجتماعی ساوه