مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:002021-01-18سياسي

موضع رسمی ایران درباره بازگشت آمریکا به برجام


آن چیزی که ما مطرح می کنیم این است که باید هر آنچه در دولت ترامپ اتفاق افتاده باید به قبل از دولت ترامپ برگردد؛ ما روی این جدی هستیم.

باید تمامی تحریم ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رییس دفتر رییس جمهور موضع ایران در قبال بازگشت احتمالی آمریکا به برجام را بازگشت شرایط تحریمی به دوره قبل از دولت ترامپ اعلام کرد.

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا دولت پیش شرطی برای مذاکره احتمالی با آمریکا در قالب برجام، به این کشور ارائه کرده است؟ گفت: آن چیزی که ما مطرح می کنیم این است که باید هر آنچه در دولت ترامپ اتفاق افتاده باید به قبل از دولت ترامپ برگردد.

ما روی این جدی هستیم.

وی افزود: بر همین اساس باید تمامی تحریم ها، انواع و اقسام تحریم های شرکت ها و افراد که در این زمینه مورد تحریم قرار گرفتند باید به قبل از دوره ترامپ برگردد.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه ما روشن و شفاف اعلام کردیم که در دوره جدید، تعهد در برابر تعهد ، اجرا در برابر اجرا و اعلام در برابر اعلام خواهد بود، اظهار داشت: بر همین اساس باید خیلی دقیق آنچه را که قرار است آن ها انجام دهند ما باید نسبت به آن ها مطمئن شویم تا اقدامات متقابل انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع رسمی ایران درباره بازگشت آمریکا به برجام

موضع رسمی ایران درباره بازگشت آمریکا به برجام