مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:552021-01-18اقتصادي

9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نهاوند پرداخت شد


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند گفت: بیش از 9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد نهاوند پرداخت شد.

- علی ملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در قالب تبصره ب ماده 16 به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در شهرستان  نهاوند پرداخت شده است اظهار کرد: تخصیص این اعتبارات به منظور خوداشتغالی و فقرزدایی برای مددجویان از طریق ایجاد مشاغل خانگی و روستایی صورت می گیرد.

وی افزود: در سال جاری از محل اعتبارات تبصره 16 حدود 11 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به این شهرستان اختصاص داده شده که تا کنون بیش از 9 میلیارد تومان آن از طریق بانک های عامل پرداخت شده است .

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند با بیان اینکه برای جذب مابقی اعتبارات اقدامات لازم از طریق رایزنی با بانک ها صورت گرفته است اضافه کرد: در حال حاضر تلاش می شود برای جذب مابقی اعتبارات که طرح های آنها به بانک های عمل معرفی شده همکاری بیشتر بانک ها جلب شده و تا پایان سال تمام اعتبارات تخصیصی به نهاوند جذب شود.

وی اختصاص تسهیلات اشتغالزایی طی دو سال گذشته را نشان از توجه مسئولین ذیربط به اشتغال و خودکفایی مددجویان عنوان کرد و گفت: سال گذشته نیز دربخش وام خوداشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نهاوند پرداخت شد

9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نهاوند پرداخت شد