مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:552021-01-18اقتصادي

ارسال بیش از 162 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از ارسال بیش از 162 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از ارسال بیش از 162 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

عبدالله گیتی منش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این میزان فرآورده ارسالی نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 57 درصدی همراه بوده است.

وی افزود: با فرارسیدن فصل سرما و برودت هوا در استان و اولویت تامین گاز بخش خانگی با توجه به افزایش مصرف گاز، جهت تامین به موقع سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به عنوان تامین کننده برق استان، اقدامات و هماهنگی های لازم جهت تامین و ارسال سوخت مایع مورد نیاز نیروگاه سنندج انجام گرفته است که در این مدت روزانه بیش از 2 میلیون 500 هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه ارسال می شود.

وی افزود: از این میزان فرآوده ارسالی به نیروگاه 51 میلیون لیتر آن با تردد 1760 دستگاه نفتکش ازمبادی تامین و انبار نفت سنندج تامین و به نیروگاه ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان خاطرنشان کرد: این شرکت تمام تلاش خود را جهت تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه مطابق با برنامه ابلاغی مدیریت تامین و توزیع شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 162 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج

ارسال بیش از 162 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج