مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:502021-01-18سياسي

برگزاری نوزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت در اسفند ماه


رییس گروه امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در اسفند ماه 1399 در سه گروه امتحانی و 140 رشته برگزار می شود.

- علی امینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از برگزاری نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در اسفند ماه 1399 خبر داد و گفت: آزمون در سه گروه امتحانی و 140 رشته از جمله ترجمه و مفاهیم سوره مبارکه بقره و تفسیر سوره مبارکه بقره برگزار می شود.

رییس گروه امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: معارف اهل بیت(ع) در سه رشته حفظ، مفاهیم، نهج البلاغه(نامه 31 نهج البلاغه، نامه امام علی (ع)به امام حسن مجتبی (ع)) ،حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه( دعای 20 صحیفه سجادیه، دعای مکارم الاخلاق) برگزار می شود.

امینی افزود: حفظ و مفاهیم قرآن کریم شامل 9 رشته حفظ و مفاهیم جز30، جز اول، سوره بقره، 5 جز اول، 10 جز اول، 15 جز اول، 20 جز اول، 25 جز اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم است که در هفته اول اسفند ماه و بدون محدودیت سنی است و هر داوطلب می تواند به جز رشته حفظ در تمامی رشته ها حداکثر در 6 رشته شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام تا روز سی ام دی ماه سال جاری است و آزمون هفته اول اسفند ماه به صورت مجازی در سراسر کشور برگزار می شود که امیدوار هستیم شاهد درخشش ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نوزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت در اسفند ماه

برگزاری نوزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت در اسفند ماه