مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:102021-01-18دانش

استانداری هرمزگان از ترددهای غیرضروری به استان جلوگیری کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی هرمزگان و آزاد قشم در نامه ای خطاب به فریدون همتی، استاندار هرمزگان نوشتند: - بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی هرمزگان و آزاد قشم در نامه ای خطاب به استاندار هرمزگان خواستار جلوگیری از تردد های غیرضروری به استان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی هرمزگان و آزاد قشم در نامه ای خطاب به فریدون همتی، استاندار هرمزگان نوشتند: با اتخاذ تصمیماتی مانند ممانعت از تردد های غیرضروری، خاموشی سواحل، جریمه های سنگین برای قانون شکننان در هرمزگان، از بالارفتن دوباره آمار مبتلایان و فوتی های استان و سایر نقاط کشورمان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کنید.

در این نامه آمده است: با توجه به اینکه هر ساله در این ایام استان هرمزگان مقصد مسافرت های سیاحتی بسیاری از مردم عزیزمان است نیازمند چاره اندیشی و راهبرد های عملی و مقتضی جهت جلوگیری از مخاطرات محتمله هستیم.

بدیهی است علاج واقعه باید قبل از آن کرد.

مع الاسف آنچه اخیرا در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در رابطه با ورود 30 هزار مسافر به جزیره قشم مطرح شد، بی درنگ زنگ خطری آشکار بود به عنوان یک نقص مدیریتی در کنترل بحران کرونای استان بیشتر از آنچه گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری هرمزگان از ترددهای غیرضروری به استان جلوگیری کند

استانداری هرمزگان از ترددهای غیرضروری به استان جلوگیری کند