مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:502021-01-18اقتصادي

توافق بر سر برقراری پرواز گرگان-آکتائو


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: پرواز گرگان به آکتائو با هماهنگی سه استان شمالی با اهداف تجاری، سیاحتی و توریسم درمانی برقرار می شود.

- ایسنا/گلستان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: پرواز گرگان به آکتائو با هماهنگی سه استان شمالی با اهداف تجاری، سیاحتی و توریسم درمانی برقرار می شود.

علی محمد چوپانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد زیادی از بازرگانان ما مراودات تجاری با قزاقستان و به ویژه شهر آکتائو دارند و به همین خاطر به این شهر سفر می کنند.

در حال حاضر بازرگانان برای حضور در این شهر باید به آذربایجان سفر و از آنجا به آکتائو بروند که این امر هم زمان بر است و هم هزینه های زیادی برای بازرگانان به همراه دارد.

چوپانی با اشاره به ظرفیت بالای اقتصادی شهر بندری آکتائو، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شمال کشور هم امکان استفاده از ریل و هم امکان استفاده از کشتی رو رو برای دسترسی به آکتائو وجود دارد.

وی ادامه داد: اخیراً با همکاری اتاق های بازرگانی گلستان، مازندران و گیلان و با هماهنگی استانداری های سه استان، تصمیم به راه اندازی پرواز آکتائو گرفتیم.

رییس اتاق بازرگانی گرگان برقراری این پرواز را حیاتی دانست و گفت: در این راستا جلسه ای را با سفیر قزاقستان در تهران و سرکنسول قزاقستان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق بر سر برقراری پرواز گرگان-آکتائو

توافق بر سر برقراری پرواز گرگان-آکتائو