مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:302021-01-18اقتصادي

خیمه شب بازی بازارگردان ها در بورس


عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: وعده و وعیدهای توخالی و دروغین که بیش از نیمی از سرمایه های مردم را دود کرد و ماحصل آن بی اعتمادی بیش از پیش به نظام مدیریتی اقتصادی بود؛ - ایسنا/خراسان جنوبی عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: وعده و وعیدهای توخالی و دروغین که بیش از نیمی از سرمایه های مردم را دود کرد و ماحصل آن بی اعتمادی بیش از پیش به نظام مدیریتی اقتصادی بود؛ بماند که خیمه شب بازی بازارگردان ها هم شد جولانگاه نوسانگیران حقوقی سرمایه دار و رسیدن به آخرین کورسوهای امیدواری سرمایه گذاران نگون بختی که به مدیریت عده ای چشم دوخته اند و به حرف های آنان اعتماد کردند.

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بازار بورس این روزها حال خوشی ندارد؛ حالی که می تواند خوش باشد و دلیل قانع کننده ای برای ناخوشی آن نمی توان یافت، اما ظاهرا عده ای دوست ندارند سرمایه گذاران این بازار که با امید تحقق شعار سال که جهش تولید نام گذاری شده، دست از سرمایه گذاری در بازار ارز و طلا کشیده اند و چشم به رونق کسب و کار داخل دوخته اند، روز خوش برخود ببینید چرا؟ نمیدانم.

وی افزود: مگر کدام عامل بنیادی مالی حتی کوتاه مدتی منفی بوده که این چنین قربانگاه ساخته اید؟ وعده و وعیدهای توخالی و دروغین که بیش از نیمی از سرمایه های مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمه شب بازی بازارگردان ها در بورس

خیمه شب بازی بازارگردان ها در بورس