مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:202021-01-18سياسي

گزارش تعقیب کیفری رشت الکتریک تقدیم دادسرا شد


مدیرکل سازمان بازرسی گیلان با تأکید بر عزم بازرسی استان در احیای صنعت و تولید و اشتغال استان گیلان گفت: گزارش تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک رشت به اتهام اخلال در نظام تولید کشور پس از طی فرآیند دقیق حقوقی و کیفری تقدیم دادسرای عمومی و انقلاب رشت شد.

- سیف الله مسرور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به پیگیری ها صورت گرفته درباره پرونده رشت الکتریک اظهار کرد: گزارش تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک رشت به اتهام اخلال در نظام تولید کشور پس از طی فرآیند دقیق حقوقی و کیفری تقدیم دادسرای عمومی و انقلاب رشت شد.

وی با انتقاد از روند واگذاری غلط صورت گرفته به بخش خصوصی در اوایل دهه 80 خاطرنشان کرد: این شرکت در سال 1383 در حین تولید و اشتغال بیش از 300 نفر کارگر به تعداد 4 نفر که فاقد هرگونه سابقه ای در تولید و صنعت بودند به مبلغ کمتر از یک میلیارد و 800 میلیون تومان واگذار شد.

مدیرکل سازمان بازرسی گیلان با اذعان بر اینکه خریداران این شرکت متعهد و ملزم به ادامه تولید و اشتغال کارگران شده بودند، تصریح کرد: متأسفانه از همان روزهای اولیه ضمن تعطیلی این مجموعه بزرگ تولیدی نسبت به فروش بخشی از اراضی شرکت و از محل درآمدهای فروش نسبت به تصفیه حساب با کارگران اقدام کرده و حتی زمینی را که از شهر صنعتی رشت به منظور جایگزینی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تعقیب کیفری رشت الکتریک تقدیم دادسرا شد

گزارش تعقیب کیفری رشت الکتریک تقدیم دادسرا شد