مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:202021-01-18سياسي

بستر برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری در قرچک فراهم میشود


فرماندار قرچک با اشاره به اینکه انتخابات 1400 طبق قانون و با شناسایی نقاط ضعف و قوت ادوار گذشته برگزار خواهد گفت: بستر برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری در قرچک فراهم میشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی صبح دوشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری انتخابات 1400 در شهرستان قرچک که با حضور معاونین، بخشدار مرکزی و مسئولان دوایر فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) بر انجام برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تأکید کرد.

خطیبی افزود: انتخابات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره امری مهم و تعیین کننده بوده که عمل به مُرّ قانون، امانتداری و بی طرفی از مؤلفه های اصلی آن محسوب می شود و در جلب اعتماد مردم و مشارکت آنها در این رویداد تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه همه موظف هستیم بر اساس قانون و با شناسایی نقاط قوت و ضعف ادوار گذشته، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم گفت: ضرورت دارد بر اساس برنامه ریزی وزارت کشور و دستورالعمل های استانداری تهران، امور محوله مطابق زمان بندی انجام و تعامل لازم بین دست اندرکاران برگزاری انتخابات برقرار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری در قرچک فراهم میشود

بستر برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری در قرچک فراهم میشود