مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:002021-01-18سياسي

پیاده سازی سامانه احراز هویت ایرانی در قوه قضاییه و سازمان بورس


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با ارائه سامانه ای برای احراز هویت غیر حضوری توانستند این سامانه را در قوه قضاییه و سازمان بورس پیاده سازی کنند و در حال حاضر با این سامانه بیش از 3.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با ارائه سامانه ای برای احراز هویت غیر حضوری توانستند این سامانه را در قوه قضاییه و سازمان بورس پیاده سازی کنند و در حال حاضر با این سامانه بیش از 3.

5 میلیون احراز هویت الکترونیکی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی رسولی زاده، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: همه گیری کرونا در کشور، با وجود همه سختی ها، به تلاش های چندین ساله برای توسعه فعالیت های آنلاین، سرعت مضاعفی بخشیده است؛ چرا که حساسیت های حاکمیت و جامعه برای عدم ایجاد تجمع افراد در اماکن و ادارات، نهادها و سازمان های دولتی را وادار کرد تا حد امکان، بخش بیشتری از خدمات خود را به صورت غیرحضوری در اختیار مخاطبان قرار دهند و از مراجعه حضوری آنها جلوگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: از این رو این شرکت دانش بنیان به عنوان یکی بزرگ ترین مجموعه سرمایه انسانی هوش مصنوعی کشور، بستری را در اختیار نهادهای مختلف کشور قرار داد تا از طریق آن افراد بتوانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات متنوعی بهره مند شوند، به گونه ای که با ایجاد زیرساخت احراز هویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده سازی سامانه احراز هویت ایرانی در قوه قضاییه و سازمان بورس

پیاده سازی سامانه احراز هویت ایرانی در قوه قضاییه و سازمان بورس