مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:452021-01-18پزشكي

کشف و جمع آوری 750 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دهلران


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: در ادامه تشدید بازرسی های سرزده از مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی، 750کیلوگرم مواد غذایی فاسد در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

- غلامرضا منصوری در گفتگو با تاکنون بازدید سرزده از اماکن مختلف در دستورکار کارشناسان بهداشت محیط شهرستان دهلران قرار گرفته که تنها در هفته جاری 750 کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران افزود: شهروندان علاوه بر توجه به تاریخ تولید و انقضای مصرف، هرگونه تخلف و مشکل بهداشتی، موادغذایی مشکوک و فاسد در اماکن عمومی، رستوران ها، اغذیه فروشی و مراکز تهیه و توزیع غذا با شماره تلفن 190 یا با شماره 08433720500 تماس بگیرند تا بازرسان این شبکه در کوتاه ترین زمان ممکن مورد برسی قرار دهند.

وی یادآور شد: با آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بیش از 486 مورد بازدید مشترک از مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته و در این بازدیدها تعداد 110 مورد اخطار و 3 مورد پلمب صورت گرفته است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران عنوان کرد: هدف ما سلامت مردم است، با واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و جمع آوری 750 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دهلران

کشف و جمع آوری 750 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دهلران