مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:102021-01-18پزشكي

مسافران در گیلان جابجا نشوند/ نگران گردش مجدد ویروس هستیم


معاون علوم پزشکی گیلان، از مسافران خواست دورهمی نداشته باشند و در استان جابجا نشوند و گفت: به دنبال حضور مسافران در گیلان نگران گردش مجدد ویروس در جامعه هستیم.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، از مسافران خواست دورهمی نداشته باشند و در استان جابجا نشوند و گفت: به دنبال حضور مسافران در گیلان نگران گردش مجدد ویروس در جامعه هستیم.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، از بستری شدن 75 بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 440 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و حال 98 نفر وخیم است.

وی با بیان اینکه وضعیت بستری های استان گیلان نسبت به مدت مشابه ماه گذشته بهتر است، افزود: نباید دچار اشتباه شویم، زیرا بیماری کرونا هنوز تمام نشده و باید همچنان به مبارزه خود ادامه دهیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به نقش اثرگذار غربالگری و بیماریابی در کاهش مبتلایان، تصریح کرد: انجام غربالگری توسط نظام بهداشت و درمان کشور تنها یک بخش مبارزه با کروناست و افراد مشکوک نیز باید بعد از شناسایی قرنطینه دو هفته ای را جدی بگیرند و با دیگران رفت و آمد نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران در گیلان جابجا نشوند/ نگران گردش مجدد ویروس هستیم

مسافران در گیلان جابجا نشوند/ نگران گردش مجدد ویروس هستیم